2.6.2017

PALA KAKKUA, KIITOS

IMG_8982

Heippa kaikille, jotka tänne ovat eksyneet! Täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee teille minä Petra, hullu kotileipuri. Rakastan kakkujen ja muiden leivonnaisten tekemistä ja uusien reseptien kokeilemista, joten päädyin sen kautta perustamaan myös tämän blogin.

Kitjoitan myös toista blogia Petra Janica, joka on minulle kuin päiväkirja. Tämä minun ensimmäinen blogini on lifestyle tyylinen, jonka haluan pitää sellaisena jonne voin halutessani raapustaa ajatuksiani ja kuulumisiani. Leivontaa rakastavana ihmisenä halusin luoda omille leivoksille ja resepteille oman blogin, jossa pääsen jakamaan testailujani teille muillekin.

Niin kuin varmaan jo olette osannut hieman aavistaa olen todella testailun haluinen ihminen, joten tulevaisuudessa tämä Pala kakkua, kiitos - blogi tulee olemaan täynnä niin ihan perus kakkuja, uusia kokeiluja, erilaisia makeita leivonnaisia ja lisäksi myös kirjoitan suolaisista leivonnaisista vastapainoksi. Eli tämä blogi on minulle kuin pieni reseptikirja!

Joten pidemmittä puheitta tervetuloa mukaan nauttimaan ja kokeilemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti